ارسال کننده: admin مشاهده :312

تاريخ ارسال : 1396/6/30

 کد خبر : 257

  اجرای 40 عنوان برنامه محوری هفته دفاع مقدس در سیرجان

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یک گنج است و هر چقدر از این گنج بتوانیم استخراج کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.
  
  سرهنگ مهدوی فرد در ادامه افزود:هر سال آغاز هجوم رژیم بعثی عراق به ایران را آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و امسال نیز 31 شهریور شروع برنامه های هفته دفاع مقدس در سیرجان خواهد بود.
  
  وی اذعان داشت:تداوم برنامه ها در بحث امر به معروف و آغاز سال تحصیلی و هفته اول محرم و آغاز سال قمری خواهد بود و سعی شده است برنامه های ما رنگ و بوی محرم به خود بگیرد و در بحث رژه نیروهای مسلح هم بحث ذکر مصیبت اباعبدالله و سخنران مراسم روز رژه نیز امیر شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا خواهد بود.
  
  فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت:هفته دفاع مقدس ویژه همه نیروهای مسلح است در این هفته شب خاطره در شهرستان داریم که سرهنگ ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سخنران این مراسم است و در انتهای هفته مراسم غبارروبی گلزار شهدا ناخدا منصوری مقدم فرمانده مرکز آمادگاه نیروی دریایی سخنران مراسم خواهد و در بحث نماز جمعه هم سرهنگ بنی اسد فرمانده محترم تیپ صاحب الزمان(عج) سخنران مراسم خواهد بود که از حضور فرماندهان نظامی در این مراسمات استفاده خواهد شد.
  
  مهدوی فرد در خصوص برنامه های هفته دفاع در سطح شهرستان گفت:در برنامه دهه امر به معروف، رییس ستاد امر به معروف شهرستان حاج آقا حسینی نکاتی را در بحث امر به معروف خدمت مردم ارائه خواهد داد و زنگ مقاومت در سیرجان نواخته خواهد شد و دیدار با سه خانواده شهید نیروی انتظامی،سپاه و ارتش و دیدار مسئولین با امام جمعه و تجدید میثاق با وی خواهد بود.
  
  وی افزود:برنامه روز سرباز در هر یگان نظامی اجرا خواهد شد و افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج را در دستور کار خواهیم داشت به همراه نماز وحدت مسئولین که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اقامه خواهد شد.
  
  فرمانده سپاه سیرجان در پایان گفت:میزبان برنامه رژه امسال سپاه پاسداران است و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با حضور در چنین مراسماتی وحدت خود را به همه دشمنان نشان خواهند داد که امسال برنامه رژه ساعت 8 صبح از خیابان امام خمینی(ره) و مقابل بازار با حضور باصلابت نیروهای مسلح شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

نظر همشهریان

لطفا نظر خود را در مورد خبر فوق ارسال داريد.نظرتان بعد از تائید به روئیت خواهد رسید.با تشکر