ارسال کننده: admin مشاهده :287

تاريخ ارسال : 1396/6/21

 کد خبر : 252

  شکست گل گهر در دیدار خانگی مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از سری مسابقات فوتبال جام حذفی یک شانزدهم نهایی تیمهای گل گهر سیرجان و استقلال تهران در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.
  
  در دقایق ابتدایی تیم گل‌گهرحملات زیادی بر روی دروازه استقلال داشت که این حملات پی در پی تیم گل گهر حاصلی در بر نداشت و استقلال هم ضد حملاتی روی دروازه گل گهر داشت که بی نتیجه بود و دو تیم بانتیجه مساوی 0 – 0 به رختکن رفتند.
  
  در نیمه دوم دو تیم ضدحملات زیادی روی دروازه ها داشتند ولی این ضدحملات حاصلی درپی نداشت تا اینکه در دقیقه 56 امید نورافکن توانست دروازه گل گهر را باز کند.
  
  گل گهر بعد ازدریافت گل اول دست از ضد حملات خود بر نداشت و در یک موقعیت خوب صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد غلامی در دقیقه 75 توانست دروازه سید مهدی رحمتی را باز کند و استقلال که نمی خواست این بازی به وقت اضافه برود با چند تعویض بازی بهتری به نمایش گذاشت تا اینکه در دقیقه 85 علی قربانی توانست با سانتر خوب خسرو حیدری دروازه آرمان شهدادنژاد را باز کند.
  
  در پایان گل گهر هر چه زد به در بسته خورد و این رحمتی بود که تیم استقلال را نجات داد و در پایان استقلال توانست گل گهر را 2بر1شکست دهد و به دور بعدی جام حذفی راه پیدا کند.

نظر همشهریان

لطفا نظر خود را در مورد خبر فوق ارسال داريد.نظرتان بعد از تائید به روئیت خواهد رسید.با تشکر