ارسال کننده: admin مشاهده :572

تاريخ ارسال : 1396/5/10

 کد خبر : 241

  رزمایش اقتدار پلیس سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” مانور اقتدار پلیس با هدف افزایش سطح امنیت اجتماعی، عصر روز یکشنبه هفته جاری از سوی نیروی انتظامی شهرستان سیرجان برگزار شد.
  
  فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پنجمین روز از دهه کرامت قبل از برگزاری رزمایش اقتدار پلیس در نشستی کوتاه با خبرنگاران گفت: پس از گذشت ۱۴روز تلاش و پیگیری‌های مستمر و اجرای اقدامات اطلاعاتی و امنیتی موفق شدیم پرونده آدم‌ربایی امیرعلی کودک ۸ساله سیرجانی را به سرانجام برسانیم و این کودک را به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.
  
  سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد در خصوص جزییات رزمایش گفت: رزمایش اقتدار طی چند روز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با تهیه‌ و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، مزاحمت‌های خیابانی نوامیس، کشف حجاب و مسایل ضد اخلاقی در سطح شهر سیرجان برگزار می‌شود و تا زمانی که به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم، این طرح اجرا خواهد شد.
  
  وی افزود: به دنبال آدم ربایی کودک ۸ساله و مرگ چند جوان به دلیل مصرف مشروبات الکلی که فضای روانی و امنیتی جامعه را تحت تاثیر قرار داد و خدشه‌دار کرد، بر آن شدیم تا آرامش و امنیت اجتماعی را حفظ کنیم تا مردم همانند گذشته احساس امنیت کنند.
  
  در پایان این نشست کوتاه، رزمایش اقتدار پلیس با حضور یگان‌های موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در سطح شهر برگزار شد.

نظر همشهریان

لطفا نظر خود را در مورد خبر فوق ارسال داريد.نظرتان بعد از تائید به روئیت خواهد رسید.با تشکر